Payment icons

Producten met de melding ‘Voor 16.30 besteld, morgen in huis’ leveren we uit eigen voorraad en worden op dezelfde dag (op werkdagen) verzonden met PostNL. Producten met een langere verzendtijd moeten eerst besteld worden bij onze leverancier.

PostNL levert doorgaans de volgende dag, óók op zaterdag.

Bestel je een product met een langere verzendtijd dan geldt deze verzendtijd voor de gehele bestelling.

De actuele verzendtijd staat altijd in het product (bij de maat), de winkelmand en op je orderbevestiging.

Verzendkosten Nederland

De verzendkosten van je bestelling bij One Two Shop bedragen € 3,95 per bestelling.
Bij bestellingen vanaf € 60,00 betaal je geen verzendkosten.

De verzendkosten naar het buitenland vind je hier.

Beste klant,

Wegens omstandigheden kunnen wij helaas de retourservice niet meer aanbieden. Onze excuses voor het ongemak. Wanneer je (een deel van) de bestelling wilt retourneren kan dit naar ons postadres volgens de hieronder omschreven instructies.

- Vul het retourformulier dat met je bestelling is meegestuurd volledig in en stop dit in de doos.
- Gebruik onze doos om je bestelling weer in te pakken. Heb je deze niet meer dan volstaat een andere doos uiteraard ook.
- Vermeldt het retouradres op de doos (One Two Shop, Watermanstraat 9, 5015TG Tilburg).
- Lever je pakket in bij de post- of pakketdienst.
- Bij retourneren aan ons postadres zijn de verzendkosten voor eigen rekening.


Meer informatie over retourneren vind je hier.

Alle producten uit eigen voorraad zijn af te halen in onze showroom

MA-VR
09.30 - 17.00

Watermanstraat 9
5015 TG Tilburg

Retourneren – Ruilen

< terug naar Klantenservice

Ben je niet tevreden over het product? Past het niet en wil je een andere maat? Of heb je een kapot product ontvangen? Allemaal redenen om je bestelling retour te sturen. Wij zullen je helpen daar waar nodig om je retour zo soepel mogelijk te laten verlopen.

  • Je bent niet verplicht een reden voor retour te geven.
  • Je kunt gebruik maken van onze retourservice.
  • 14 dagen bedenktermijn na ontvangst van je bestelling.
  • Binnen 10 werkdagen wordt het aankoopbedrag terug overgemaakt.


Meld je retour aan
Maak gebruik van onze retourservice. Meld hier je retour aan.

Je bestelling retourneren
Je wilt een product of je gehele bestelling terug sturen. Je kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling het product of de gehele bestelling terug sturen.
> Lees meer

Product kapot geleverd
Heb je een beschadigd of incompleet product ontvangen? Dat is vervelend en gaan we voor je oplossen.
>Lees meer

Status van je retour
We houden je graag op de hoogte. Dat doen we niet alleen bij een bestelling, maar ook bij een retour.
>Lees meer

14 dagen bedenktermijn
Natuurlijk mag je net als in een fysieke winkel kijken of het product aan je wensen voldoet.
> Lees meer

Een product ruilen
Wil je een ander product? Plaats dan een nieuwe bestelling. Dat werkt simpel en snel.
> Lees meer

Uitzonderingen
Sommige producten kunnen niet terug gestuurd worden.
> Lees meer

Veelgestelde vragen