Payment icons

Producten met de melding ‘Voor 16.30 besteld, morgen in huis’ leveren we uit eigen voorraad en worden op dezelfde dag (op werkdagen) verzonden met PostNL. Producten met een langere verzendtijd moeten eerst besteld worden bij onze leverancier.
PostNL levert doorgaans de volgende dag, óók op zaterdag.

Bestel je een product met een langere verzendtijd dan geldt deze verzendtijd voor de gehele bestelling.

De actuele verzendtijd staat altijd in het product (bij de maat) en op je orderbevestiging.

Verzendkosten Nederland

De verzendkosten van je bestelling bij One Two Shop bedragen € 3,95 per bestelling.
Bij bestellingen vanaf € 60,00 betaal je geen verzendkosten.

De verzendkosten naar het buitenland vind je hier.

Maak gebruik van onze retourservice!

Hoe doe je dat? Meld je retour aan via onze website en je krijgt direct per e-mail de instructies en het retouretiket.

Voor het gebruik en de verwerking van de retourservice brengen we € 3,95 in rekening.

Meer informatie over retourneren vind je hier.

Welkom bij de klantenservice.

Hieronder vind je alle informatie over onder andere bestellen, betalen, bezorgen en retourneren. Bij veelgestelde vragen staat misschien wel het antwoord waar je naar op zoek bent.
Kom je er toch niet uit of vind je niet de informatie waar je naar op zoek bent? Dan kan je ons natuurlijk ook gewoon bereiken via Whatsapp, email of telefoon.

Wanneer kan ik One Two Shop bereiken?
Op werkdagen zijn we (telefonisch) bereikbaar van 09.30 tot 17.00 uur.

Wil je ons een appje sturen? Voeg dan het telefoonnummer +31 6 47 81 11 47 toe aan de contactlijst van je smartphone. DIt nummer wordt alleen gebruikt om te appen. WIl je telefonisch contact? Bel ons dan op ons gewone nummer +31 (0)13-88 99 989

In de avonduren en in het weekend zijn we telefonisch niet bereikbaar, maar je kunt altijd een e-mail of WhatsApp sturen. Als we in de gelegenheid zijn, beantwoorden we deze zo snel mogelijk.

Neem contact met ons op