Payment icons

Producten met de melding ‘Voor 16.30 besteld, morgen in huis’ leveren we uit eigen voorraad en worden op dezelfde dag (op werkdagen) verzonden met PostNL. Producten met een langere verzendtijd moeten eerst besteld worden bij onze leverancier.

PostNL levert doorgaans de volgende dag, óók op zaterdag.

Bestel je een product met een langere verzendtijd dan geldt deze verzendtijd voor de gehele bestelling.

De actuele verzendtijd staat altijd in het product (bij de maat), de winkelmand en op je orderbevestiging.

Verzendkosten Nederland

De verzendkosten van je bestelling bij One Two Shop bedragen € 3,95 per bestelling.
Bij bestellingen vanaf € 60,00 betaal je geen verzendkosten.

De verzendkosten naar het buitenland vind je hier.

Maak gebruik van onze retourservice!

Hoe doe je dat? Meld je retour aan via onze website en je krijgt direct per e-mail de instructies en het retouretiket.

Voor het gebruik en de verwerking van de retourservice brengen we € 3,95 in rekening.

Meer informatie over retourneren vind je hier.

Alle producten uit eigen voorraad zijn af te halen in onze showroom

MA-VR
09.30 - 17.00

Watermanstraat 9
5015 TG Tilburg

Je bestelling retourneren

< terug naar Retourneren – ruilen

Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent over je bestelling. Het product is niet naar verwachting of past niet. Dan mag je de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder reden aan ons retourneren. Het artikel dat je wilt terug sturen ontvangen we uiteraard graag, indien redelijkerwijs mogelijk, compleet en netjes in onbeschadigde verpakking inclusief productinformatiekaart en/of productlabel retour.

Retourneren kan op verschillende manieren.


Maak gebruik van onze retourservice

Meld hier je retour aan

Let op: ben je een Belgische klant? Meld je retour dan hier aan op het Belgische domein.

Met de retourservice retourneer je makkelijk je bestelling.

  • Meld je retour aan via de link. Een e-mail wordt geopend waarbij je alleen nog je ordernummer invult en hem verzend. Je ontvangt meteen de instructies en het retouretiket per e-mail.
  • Vul het retourformulier dat met je bestelling is meegestuurd volledig in en stop dit in de doos.
  • Gebruik onze doos om je bestelling weer in te pakken. Heb je deze niet meer dan volstaat een andere doos uiteraard ook.
  • Print het toegezonden label uit en plak dit op de doos. Heb je geen printer? Schrijf dan het adres over op de doos.
  • Zorg ervoor dat de oude adressticker is verwijderd of doorgestreept.
  • Lever je pakket gratis in bij een PostNL punt bij jouw in de buurt.
  • Zodra het pakket in ons magazijn is, sturen we je een bevestiging per e-mail


Meld hier je retour aan

Let op: ben je een Belgische klant? Meld je retour dan hier aan op het Belgische domein.

Is de retourservice gratis?
We kunnen deze service niet gratis aanbieden. Het voordeel is dat je makkelijk je bestelling afgeeft bij een PostNL punt en daar aan de kassa geen € 6,95 hoeft te betalen. Voor het gebruik van deze service en de verwerking brengen wij € 3,95 in rekening.

Dit bedrag wordt dus verrekend met het aankoopbedrag dat wordt teruggestort.

Terugbrengen bij ons magazijn aan de Watermanstraat 9 te Tilburg.
Woon of ben je in de buurt van Tilburg? Dan mag je je bestelling natuurlijk ook gewoon bij onze showroom terugbrengen.

  • Vul het retourformulier dat met je bestelling is meegestuurd volledig in en stop dit in de doos.
  • Gebruik onze doos om je bestelling weer in te pakken. Heb je deze niet meer dan volstaat een andere doos uiteraard ook.
  • Kom langs onze showroom om je pakket af te geven. Je kunt langs komen op maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 tot 17.30 uur. Laat op voorhand even weten wanneer je komt dan zorgen we dat er zeker iemand aanwezig is.


Retour sturen aan ons postadres
Wil je geen gebruik maken van onze retourservice en kan je ook niet langs komen in onze showroom? Dan kan je de bestelling natuurlijk altijd terugsturen naar ons postadres.

  • Vul het retourformulier dat met je bestelling is meegestuurd volledig in en stop dit in de doos.
  • Gebruik onze doos om je bestelling weer in te pakken. Heb je deze niet meer dan volstaat een andere doos uiteraard ook.
  • Vermeldt het retouradres op de doos (One Two Shop, Watermanstraat 9, 5015TG Tilburg).
  • Lever je pakket in bij de post- of pakketdienst.
  • Bij retourneren aan ons postadres zijn de verzendkosten voor eigen rekening.


Geld terug
Na ontvangst van je bestelling maken we binnen tien werkdagen het aankoopbedrag terug over.

  • Heb je gebruik gemaakt van de Retourservice? Dan ontvang je het aankoopbedrag min € 3,95 retour.
  • Heb je de volledige bestelling terug gebracht in de showroom of geretourneerd aan ons postadres? Dan ontvang je het volledige aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten voor het heen sturen, retour.
  • Is het totaalbedrag van jouw bestelling boven de € 60,00 dan heb je geen verzendkosten voor het heen sturen betaald. Retourneer je een deel van je bestelling en komt hiermee het totaalbedrag onder de € 60,00 (van wat je hebt gehouden) dan verrekenen we de verzendkosten van € 3,95.


Sommige producten kunnen we niet retour nemen. Bekijk hier welke dat zijn.

We raden je aan om gebruik te maken van onze retourservice of langs te komen in onze showroom. Daarnaast kan je als consument gebruik maken van het herroepingsrecht door middel van het Europees modelformulier voor Herroeping. Maak je gebruik van dit formulier nadat je de bestelling al hebt ontvangen, dan kan je via onze retourservice het pakket terug sturen.

Let op:

  • Retourzendingen zonder ingevuld retourformulier kunnen wij niet in behandeling nemen omdat de afzender dan niet te achterhalen is.
  • Het product mag niet gedragen of gewassen zijn, passen mag natuurlijk wel. Het product mag beoordeeld worden zoals dat ook in een fysieke winkel mogelijk is. Als je meer met het product doet dan het enkel beoordelen en er hierdoor schade aan het product ontstaat, ben je als klant voor deze waardevermindering aansprakelijk.
  • Wij controleren het geretourneerde artikel zorgvuldig op beschadigingen en gebruikerssporen. Indien deze aanwezig zijn, wordt geen nieuw artikel opgestuurd of geld teruggegeven. Wil je het beschadigde of gedragen artikel terug? Dan kan dit tegen vergoeding van verzend- en handelingskosten.


Heb je vragen over jouw retourzending? Neem contact met ons op met onze klantenservice.

Heb je per ongeluk je retourformulier weggegooid? Geen nood, via deze link kan je hem zelf uitprinten retourformulier


< terug naar Retourneren - ruilen