Payment icons

Producten met de melding ‘Voor 16.30 besteld, morgen in huis’ leveren we uit eigen voorraad en worden op dezelfde dag (op werkdagen) verzonden met PostNL. Producten met een langere verzendtijd moeten eerst besteld worden bij onze leverancier.

PostNL levert doorgaans de volgende dag, óók op zaterdag.

Bestel je een product met een langere verzendtijd dan geldt deze verzendtijd voor de gehele bestelling.

De actuele verzendtijd staat altijd in het product (bij de maat), de winkelmand en op je orderbevestiging.

Verzendkosten Nederland

De verzendkosten van je bestelling bij One Two Shop bedragen € 3,95 per bestelling.
Bij bestellingen vanaf € 60,00 betaal je geen verzendkosten.

De verzendkosten naar het buitenland vind je hier.

Maak gebruik van onze retourservice!

Hoe doe je dat? Meld je retour aan via onze website en je krijgt direct per e-mail de instructies en het retouretiket.

Voor het gebruik en de verwerking van de retourservice brengen we € 3,95 in rekening.

Meer informatie over retourneren vind je hier.

Alle producten uit eigen voorraad zijn af te halen in onze showroom

MA-VR
09.30 - 17.00

Watermanstraat 9
5015 TG Tilburg

Betalen

< terug naar Klantenservice

Tja betalen moet toch gebeuren en dat kan bij One Two Shop op 9 verschillende manieren.

BetaalwijzeBetaalkosten   
iDEALGratis
PayPalGratis
CreditcardGratis
Bankoverboeking/VooruitbetalingGratis
AfterPayGratis
Pinnen in de showroomGratis
Contant betalen in de showroomGratis
Bancontact/Mister Cash (voor België)Gratis
Sofort Banking (internationaal)Gratis

 
Veilig winkelen

Met de huidige internet fraudeurs is het natuurlijk van belang dat je op een veilige manier kunt winkelen. Wij vinden dit uiteraard net zo belangrijk als jij. Daarom kiezen we voor het gebruik van alleen maar veilige betaalmethodes en wordt onze website beschermd met de beste technieken.

De betaalmethodes die we aanbieden worden snel en veilig uitgevoerd door onze betaalpartner Buckaroo.


Betaalmogelijkheden
Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen.
> Lees meer

Betaling mislukt of geweigerd?
Wat kan het toch frustrerend zijn. Je bent aan het afrekenen en er gaat iets mis. Er is een storing of je ververst per ongeluk je pagina. Wat nu?! Wij helpen je verder.
> Lees meer

Facturen
Alle informatie over jouw facturen vindt je hier.

Terugbetalingen
We betalen je natuurlijk terug als je een artikel retourneert.
> Lees meer