Payment icons

Producten met de melding ‘Voor 16.30 besteld, morgen in huis’ leveren we uit eigen voorraad en worden op dezelfde dag (op werkdagen) verzonden met PostNL. Producten met een langere verzendtijd moeten eerst besteld worden bij onze leverancier.

PostNL levert doorgaans de volgende dag, óók op zaterdag.

Bestel je een product met een langere verzendtijd dan geldt deze verzendtijd voor de gehele bestelling.

De actuele verzendtijd staat altijd in het product (bij de maat), de winkelmand en op je orderbevestiging.

Verzendkosten Nederland

De verzendkosten van je bestelling bij One Two Shop bedragen € 3,95 per bestelling.
Bij bestellingen vanaf € 60,00 betaal je geen verzendkosten.

De verzendkosten naar het buitenland vind je hier.

Beste klant,

Wegens omstandigheden kunnen wij helaas de retourservice niet meer aanbieden. Onze excuses voor het ongemak. Wanneer je (een deel van) de bestelling wilt retourneren kan dit naar ons postadres volgens de hieronder omschreven instructies.

- Vul het retourformulier dat met je bestelling is meegestuurd volledig in en stop dit in de doos.
- Gebruik onze doos om je bestelling weer in te pakken. Heb je deze niet meer dan volstaat een andere doos uiteraard ook.
- Vermeldt het retouradres op de doos (One Two Shop, Watermanstraat 9, 5015TG Tilburg).
- Lever je pakket in bij de post- of pakketdienst.
- Bij retourneren aan ons postadres zijn de verzendkosten voor eigen rekening.


Meer informatie over retourneren vind je hier.

Alle producten uit eigen voorraad zijn af te halen in onze showroom

MA-VR
09.30 - 17.00

Watermanstraat 9
5015 TG Tilburg

Afhalen

< terug naar Bezorgen en afhalen

Haal je liever je bestelling op? Dit kan bij één van de meer dan 2000 afhaalpunten van PostNL of je komt langs in onze showroom in Tilburg.


Afhalen PostNL afhaalpunt
Wil je niet wachten op de pakketbezorger? Dan kan je ook kiezen voor een PostNL afhaalpunt. Wij versturen de bestelling met PostNL en zij zorgen ervoor dat je pakket de volgende dag op de gekozen locatie ligt. Hoe werkt het precies?

  • Plaats je bestelling en kies bij het afrekenen voor ‘Ophalen bij een PostNL afhaalpunt’.
  • Kies een afhaalpunt bij jou in de buurt zoals een Jumbo, Bruna, Albert Heijn of Primera.
  • Zodra je bestelling door ons wordt verzonden, kan je de eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur je bestelling afhalen. Controleer altijd je track & trace want het kan zomaar zijn dat je pakket er al eerder ligt.
  • Alleen jij mag je pakketje ophalen. Het is dus belangrijk dat je een geldig legitimatiebewijs bij je hebt wanneer je je bestelling gaat halen.


Je bestelling wordt 14 dagen bewaard bij het opgegeven afhaalpunt. Na 14 dagen wordt de bestelling automatisch naar ons retour gestuurd. Wanneer wij het pakket retour ontvangen en je kunt geen gegronde reden geven waarom je het pakket niet hebt afgehaald, brengen wij de betaalde verzendkosten (van € 3,95) in rekening. Heb je een bestelling geplaatst boven de € 60,00 (en dus geen verzendkosten betaald) dan worden er € 3,95 aan verzendkosten verrekend.

Afhalen in Tilburg
Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling af te halen bij onze showroom in Tilburg. Kies bij het afrekenen voor ‘Afhalen in Tilburg’. Er worden dan geen verzendkosten gerekend. Hebben wij het product voorradig in het magazijn? Dan kan je het dezelfde dag nog op komen halen.

Heb je een product besteld met een langere verzendtijd, dan ontvang je van ons bericht wanneer we je product hebben ontvangen van de leverancier en je bestelling klaar ligt om af te halen.

Onze showroom is geopend op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Heb je geen online bestelling geplaatst, maar wil je wel langs komen om een product te passen of af te halen? Dat is geen probleem. Hou er wel rekening mee dat we niet alle producten die we online hebben staan, voorradig hebben in ons magazijn. Staat er online achter (de maat van) het product ‘Voor 16.30 uur besteld, morgen in huis’ dan hebben we het in het magazijn voorradig. Staat er een langere verzendtijd dan moeten we dit product eerst bestellen bij onze leverancier. Staat er niet op voorraad dan kunnen we (tijdelijk) niet aan dit product komen omdat het bij de leverancier is uitverkocht.

Twijfel je en wil je niet voor niks naar Tilburg rijden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

< terug naar Bezorgen en afhalen